
Clar esta, que com totes les eines de nova tecnologia, té els
seus avantatges i els seus inconvenients. Des del meu punt de vista, crec que
és un bon aparell per tenir a les aules de p3,p4 i p5, tot i que encara no
estan per totes les aules a poc a poc
s’hi aniran distribuint per tot arreu.
Les PDI tenen una metodologia basada en el treball des d’una vessant més
divertida, individual i col·lectiva al mateix temps, que els infants aprenen d’una manera més divertida.
Amb la pissarra digital
interactiva podem treballar les tres tres àrees amb moltes activitats, com
poden ser:
- Els hàbits de benvinguda(passar llista, cantar la cançó de bon dia, els dels dies de la setmana...)
- Diferents activitats per desenvolupar els conceptes de temps i espai: dins-fora, dalt-baix..
- Hi ha moltes activitats per treballar les diferents àrees: els colors, les parts del cos, el temps, els dies de la setmana, la imaginació i la creativitat, el número, els animals, les formes, lletres de l’abecedari, etc.
- Tanmateix, és poden cantar cançons , contes interactius...on després es poden realitzar activitats relacionades amb el tema.
Tanmateix, per mitjà d’internet
hi podem trobar molts recursos i activitats per a la PDI, que són gratuïts o
s’ha de pagar un mínim per poder-les utilitzar.
Finalment, s’ha de dir, que les
PDI s’han d’utilitzar de manera correcta i adequada adptada a l’edat de cada infant.
Alhora, l’aprenentatge digital de la pissarra s’haurà de reforçar amb fitxes i activitats on els més petits puguin experimentar els diferents materials que s’hi poden trobar
a la vida quotidiana.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada